Editura NICULESCU utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența dumneavoastră pe site-ul nostru. Înainte de a continua navigarea pe acest site, vă rugăm să alocaţi timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul paginilor: Politica de utilizare Cookie-uri și Prelucrarea datelor cu caracter personal, actualizate conform Regulamentului european de protecţia datelor cu caracter personal (GDPR). Prin continuarea navigării pe website-ul nostru confirmaţi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform celor specificate în Politica de utilizare Cookie-uri. Nu uitaţi, totuși, că puteţi modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de utilizare Cookie-uri.
Aplicaţii şi teste de marketing industrial
Într-o societate dinamică şi complexă, în care fenomenul de globalizare a impus o competiţie acerbă între organizaţiile industriale în vederea câştigării şi menţinerii cotei de piaţă, se impune o cunoaştere şi înţelegere adecvată a principiilor şi legilor care guvernează unul dintre cele mai provocatoare domenii, şi anume marketingul.
Cartea cuprinde o serie de aplicaţii, discuţii şi teste, verificate în activitatea practică, în vederea însuşirii celor mai importante teorii din marketingul industrial. Prin subiectele abordate, autoarea doreşte să aducă studenţilor din domeniul inginerie şi management, cât şi tuturor celor interesaţi un suport util în vederea înţelegerii şi asimilării noţiunilor esenţiale din marketingul industrial.